La tine la munca cine comandă mâncarea?

Imagini pentru hipMenu

Am norocul să iubesc oamenii cu care lucrez. Vorba unei foarte dragi colege&friend-„Nu mă duc la muncă şi ma gandesc-Iar îi vad pe aia”. Ţipăm unii la alţii, ne scoatem ochii, ne pupăm, ne îmbrăţişăm, ne bucurăm de cate un proiecţel care a strălucit. Ne consumăm 8 ore din viaţa celorlalţi şi mâncam împreună. Ei, aici voiam să ajung.

 

Echipa noastră de millenials vajnici, productivi pana peste poate şi eficienţi de numa’-numa’, se transformă în nişte copilaşi atunci cand vine vorba de ….de…OMG, DAT COMANDA! „Eu nu pot sa vorbesc la telefon”, „Nuuuu, nu eu”….aşa că, de obicei, sunt salvatoarea grupului. Dar, de curând le-am făcut o farsă şi i-am lăsat să se descurce singurei. Ce deliciu a fost să îi văd cum îşi pasează de la unul la altul acest proiect dificil-„Dă tu”, „Ba nu, tu”, cum se agitau ca nişte şoricei speriaţi să strângă banii, să dea rest, să strige după ultimul întârziat care nu s-a hotărât…..

Probabil campania celor de la HipMenu a ieşit dintr-un scenariu asemănător. De la preferințele fiecăruia-cum ar fi NU sos de usturoi, ci sos de salsa, NU cartofi copţi, ci cartofi prăjiţi, pănă la ….hey, ai să îmi dai rest? Vreau şi io 5 lei înapoi 🙂 Au ratat un lucru-Cââââââând vine mâncareaaaaaa? A venit mâncarea? De ce nu vine? Vreau sa vinăăăăăăăăăăăăăăăăăăăăă!

P.S-Colega de care vă vorbeam mi-a lăsat într-zi pliantul pe birou. Tot ea o sa mă linșeze, probabil, mâine 🙂

 

Un gând despre „La tine la munca cine comandă mâncarea?

Lasă un răspuns

